Bende özele gidiyordum 1 aydır doğum için buraya gitmeye başladım fakat son gittiğim doktor doğum hanenin Artık çok fazla yoğun olduğunu Ayakta doğum yaptırıcaz o derece dedi hatta doğum için acilden giriş yapınca yer olmadığı için başka hasteneye gitmeni isteyebilirler dedi çok şaşırdım ne ara bu kadar yoğunlaştı bu hastane Kanuni’ye gidenlerin hepsi buraya gelmeye başlamış sanırım o yüzden olabilir