Aylin_16 Kahve ya o doktorun müsaitliğine bağlı galiba ama genelde ebeler doğurtuyor açıkçası ben erkek doktorlardan acayip çekiniyorum ya denk gelirse rahat edemem heralde
Aylin_16 Kahve o an utanmaktan mosmor olurum inşallah denk gelmez 😰 ilk doğumu yüksek ihtisasta yaptım orda da ebeler yaptırıyor doğumu önemli bişey olmadığı sürece doktor müdehale etmiyor