Ebrarela_1963 Aylin_16 3.ayımdan beri ona gidiyorum aslında iyi biri hani diğer doktorlara nazaran hiç adı geçmeyince sorayım istedim
Ght Mustafa Altundag git memnun kalacaksın dua edersin bana😊 Özele gidiyordum randevu denk getirdim gittim verdigm paralara acidim.Zubeyde hanimdayken de gidiyordum ona ilgili kibar, sakinleştiren bı yapisi var.
Aylin_16 Ebrarela_1963 evet canım bir aydır gültekin hanımdan randevu bekliyorum yok 182 yi de aradım belki orda var görünüyordur diye ama aynıymış hatta az önce buldum randevu 28ine aldım hemen
Aylin_16 Bursa şehir hastanesinde doğum yapan varmı ya da yapan tanıdıklarınız? Hazır post açılmışken sorayım
Kahve Aylin_16 geçenlerde o postu actm ama pek bulmadık 😊 Bi arkadaşin yakını girmiş ebeler doğumu yaptırıyor dedi ben Bi yakınım dan duydum doktor girmiş doğumuna bende anlamadım
Ebrarela_1963 Aylin_16 arkadaşım yeni erken Doğum yaptı 7 aylık ve çok memnun 5 yıldızlı otelmi devletmi belli değil diyor oda tek kişilik duş herşey var ilgi Harika özellikle Yılmaz bey çok titiz peşimi bırakmadı çok ilgilendi dedi bebeği hala küvözde gidip geliyor bi eksik epidural bence 😖
Aylin_16 Kahve ya o doktorun müsaitliğine bağlı galiba ama genelde ebeler doğurtuyor açıkçası ben erkek doktorlardan acayip çekiniyorum ya denk gelirse rahat edemem heralde
Kahve Ebrarela_1963 bende iyi olduğunu duydum sadece geçen biri yazdı ebeler hasta yakınına kafasıni görünce bize seslen demiş onlar girmiş sadece doğuma ürktum bende. İnşallah böyle değildir iyi insanlarla karşılaşırız
Aylin_16 Ebrarela_1963 corona dan sebep ben bi türlü düZenli doktor tutturamadım acıkcası bi de tesettürlüyüm bayan tercihim lale dörtışıka gittim sonra randevu bulamadım gültekin adanaş aydın a gitmeye başladım o da şeker yükleme sonucu ve bebek kilosundan şüphelendi bi hafta açlık tokluk şekeri ölçümü tansiyon ölçümü ve 24 saatlik idrar testi istedi onları yaptım ama sonuçlarını göstermeye muayane vaktim de geldi randevu alayım dedim oyle gideyim uzun zamandır randevu bekledim 28 inde gidicem insallah 3 defa gittim gültekin hanıma biraz detaycı bu da iyi bişey aslında şansa bırakmıyor hiçbişeyi
Aylin_16 Kahve refakatcı niye baksın ki şok oldum şuan 🥺yoo gelmesinler biz kendi kendimize doğurururz nolcak 😢 benim arkadasım da yaptı yanında eltisi kaldı anneleri gurbette olduğu için açılmaya gelip kontrol etmişler düzenli doğum başlayınca da yataktan kaldırmamışlar yatak çatala dönüşüyormuş eltisini dışarı alıp öyle doğurtmuşlar ebeler