Elifozmen33 Bugleemm evett aynen oyle normal çikolataya bazi serbetli tatlilara bayilan ben hiic alakam yok cok nadirr yani tatli ama eski desen tabak tabak yerom 😊😊
Periliko Bugleemm ben ilk 4 ay ekşi yedim hatta erik yemem hayatta erik bile yemiştimm. Sonra oglum olacagini ogrendim cevrede duydugum kadariyla tatli yiyen erkek dogurmuş. Ama bende tam tersiydi