Ruzgarperisi Bugleemm ya geçende salatalık tursusunun suyunun kokusu midemi kaldırdı. Zeytin turşusuna bayılan ben eşim kavanozda almış kapagini bile açmadım düşün . O derece tiksiniyorum ekşi turşu şeylere. 😷🤮Ama çikolataya bayılıyorum. 😋🍫
Bugleemm Ruzgarperisi iyi bari canım en azından tatlı da yiyorsun maşallah 🙈 benim biraz zor geçiyor 10. Haftadayım halen mide bulantılarım var kokulrdan acayip rahatsız oluyorum her kokudan hem de 🤦🏻♀️
Elifozmen33 Bugleemm hayiiir degil 😊 hamileligimin ilk gününden beri hep eşki yedim hala da yemeye devam ediyorummm ama kiz degil erkek 😊
Bugleemm Elifozmen33 o zaman ekşi yeyip erkek bebek olacak kişilerden biriside sensin çoğunluk böyle yazışmalara bakılırsa 🙈
Ruzgarperisi Bugleemm pişen et kokusu kabus gibi. Temizlik malzemeleri. Bir ara soğan kokusu mahvetti. Eşimin kokuları. Bu sabah sürdüğü koku midemi kaldırdı tualete zor koştum 😷🤮 tatlı kokusu rahatsız etmiyor nedense . Bende 9cu haftadayim
Elifozmen33 Bugleemm evett aynen oyle normal çikolataya bazi serbetli tatlilara bayilan ben hiic alakam yok cok nadirr yani tatli ama eski desen tabak tabak yerom 😊😊
Guni1- Bugleemm ben gebeliğimi ilk öğrendiğimde tuzlu ve ekşi sonrasında tatlıya düştüm. Oğlum olacak allahın izniyle bence o tamamen hurafe 🙄
Bugleemm Guni1- bence de hurafe eskiden babanelerimiz zamanlarından gelme hurafe tahmin bi nevi sanırım ☺️
Bugleemm Ruzgarperisi temizlik malzemeleri berbat yaa kıyafetlerimdeki o deterjan kutusu o cif çamaşır suyu oof felaketttt ne zaman geçer ya da geçer mi hiç bi bilgim yok umarım 3. Aydan sonra en azından hafifler yoksa evime gidemiyeceğim bu gidişle 😒
Pinkyellow Bugleemm kaç haftaliksin kuzum.3 aydan sonra çoğunlukla geçiyor inşallah geçer seninde ☺️☺️
Bugleemm Pinkyellow 10. Haftadayım canım inşallahh geçer ya valla kıyafetlerimi giyemiyorum giydiğim an öğürüyorum direk 🤦🏻♀️☹️
Ruya26 Hiç inanmazdım ama bende tuttu evet ilk günden beri hep ekşi yedim tatlıyı çok sevmeme rağmen çikolata dahi yiyemedim canım istemedi hiç. 😁