Elifyasminhazal Hadi kullandığımız vitaminleri yazalım ben 18. Haftamdayim decavit kullanıyorum ya siz
saramomy Elifyasminhazal 27+4 oldum bende decavit ve omega3 efa Mom arada da magnezyum kullanıyorum kramplar için🧚🏻♀️
Busraveminisi1 hhb53 merhaba aynı vitamini kullanıyoruz size bir şey sorabilir miyim haplarınızda hafif siyahımsı lekeler oluşuyor mu durduğu yerde son kullanma tarihi geçmiş değil baktım daha yeni de aldım zaten eczacıya sordum içim rahat etmedi içeriği organik olduğu için çökme yapıyor dedi sadece sizde de var mı merak ettim 🤔
Pnralp Solgar kalsiyum-magnezyum, solgar demir, solgar omega 3 ve bir de dha multivitamin kullanıyoru
Jujuuu Ayse0707 Ayse0707 bende femix kullanıyorum ama eczanelerde bulmakta zorlanıyorum çoğu zaman. Sizde böyle bir problem yaşıyor musunuz
Tatlisannedilekk Elifyasminhazal 29+0 decavit, ocean mummy, gynoferon, mide yanması icin rennie duo şurup, d vitamini, magnezyum
DilanDag Tatlisannedilekk bende 29 um ama bitek magnezyim ve ocean mummy kullanıyorum doktorum onları verdi birtek sizinkiler fazla geldi gözüme 😔🧐
Mucizemsinseenn [silindi] decavit ve imomu aynı anda neden kullanıyorsunuz ağır gelmiyor mu ? Benim doktorum bir gün birini bir gün diğerini iç demişti içerikleri aynı olduğu için OMEGA hariç
Tatlisannedilekk Elifyasminhazal şuan 29haftalığım ama 12.haftada başlattı bana doktorum cnm erken falan değil tam zamanı
MehZey Elifyasminhazal sizde mi aynı ilaçları alıyorsunuz benim bı önce ki konturolumde yazdı doktorum o vakit 11+2 günlüktüm