Deletedmom95 4 haftalık değeri 900 lerde olması gerek geçte olsa 190 sizce normal bir değer mi doktoru gereken açıklamayı zaten siz neden bu kadar telâşlandınız acaba bayandan çok..! Isteyen istediği on görüyü fikri söyler kimse kimseye yok telaslandirmayin felan gibisinden emrivaki yapamaz ok..! Herkeze sorsan doğum doktoru olmuş zaten 2 tane çocuk büyüttüm ne bilgilerden geçtim asıl siz tavrinıza dikkat ediniz benim yazdıklarımı eleştirip bana akıl vereceğinize bekl3mekte fayda var hayırlısı dedim konuyu kapatmışım zaten..! Sağlıklı gebelik her şekilde kendini belli eder bunuda unutmayın işte tutma konuşmuyor burdaki herkez bir bildiği varki yazıyor çiziyor bos konusmyor yani..senin bünyenle benim ki yada onun ki bir olacak diye bir şey olacak herkezin farklıdır tıp değerinde dış gebelikte olabiliyor doktoru açıklamış zaten bekleme karari bile almislar iherşey allahtan olabilir dış gebelikte olabilir ne var herşey allahtan dış gebeliksede herseyde bir hayır vardir bu böyle .olursa 2.cide daha sağlıklı olur bunu böyle geçiştirmek varken bana emrivaki yapmayınız ok..!