Bende 5 + 2de gittim Doktorum kesen 0.32 santim dedi alttan muayeneyle hatta ben de alttan muay ne yapmasak olur mu dediğimde hiçbir zarar yok dedi doktorum kesen 0.32 santim dedi alttan muayeneyle hatta ben de alttan muayene yapmasak olur mu dediğimde hiçbir zarar yok yani 6+2 de gittiğimde Kesem 0.43 çıktı doktor normalde 11 santim uzaması normal değil dedi daha büyük olması gerekiyor dedi ben de çok üzüldüm sen de buluştii 0.43 çıktı doktor normalde 11 santim uzaması normal değil dedi daha büyük olması gerekiyor dedi ben de çok üzüldüm sen de boştu Ama yolsalk var dedi Şu an yedinci haftamdayım sekizinci haftam da gitmeyi düşünüyorum çünkü ilk bebeklerim İkizdi 12. haftada kürtajı oldum kalp atışlarını bekledim 12. haftaya kadar bundada aynısı olur diye korkuyorum inşallah bebeğimizin kalp atışını duyarız