Mlke Esra07 kesinlikle canım 🙏 manavgat çok şanslı 🤗 kaç haftaliksin biz daha 7w5d korkuyorum birşey olacak diye allahın izniyle büyürüz sağlıkla hayırlısıyla insallah🙏🙏🙏
Esra07 Mlke ben 34. Haftama girdim :) İnan nasıl geçer bitermi derken çok az kaldı. Allah sağlıkla doğmasını nasip etsin sizede🙏
Tgbakml Mlke ayy maşallah sağlıkla büyüsün inşallah bebişiniz 🥰💃evet sabırsızlık heyecan yaklaştıkça artıyor Şafak 74 inşallah darısı size 🧿🎊
Hilal34 bburcu teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻 Bu olumlu yorumunuzdan dolayı halil hocayı seçeceğim 🙂
Sevgikaplan07 ipekcim evet canım dün gittim duyduk doktorum 9 haftalıksın dedi ben 7 biliyordum şaşırdım 🙈😂👼🏻❤️