Seah bi tane kadın varmış kimse memnun değildi gitti zaten, bir yaşlı adam birde genç adam vardı onlardan da memnun değillerdi genç olanda gitmiş zaten. İki doktor var. Birisi benim doktorum Mehmet bey. Benim doktorum dediğim gibi doğumuma yetişemedi ebe doğurttu, dikişlerime geldi, kontrollerimde görüştük. Dikiş atılırken ben acıdığı için değil artık bitsin istediğim için sürekli popomu kaldırdım ve kendisi yeniden denedi hep yani işini titizlikle yaptı. Kontrollerim de de hep çok kibar ve sakin davrandı. Ben sorularımı rahatlıkla sordum cevaplarıda beni tatmin etti ☺️