28gulzr07 vitale hastanesine gidiyorum doktorum ali fuat şengör aşırı memnunum çok naif çok kibar ve ilk gebelikte özelikle çok detaycı aklında hiç bir şey kalmıyor çok açıklayıcı net bir insan sadece talep çok olduğu için sıra bekleme süresi uzun oluyor onda da randevun hangi saatteyse yarim saat bir saat erken hastanede olursan fazla beklemeyebilirsinde