Mlke 28gulzr07 manavgat özel akdeniz hastanesi Ahmet Yaman çok iyi doktor cok memnunum 👌 hamile kalmadan önce sıradan kontroller için nilsem eraslan a da gitmiştim çok memnun kalmıştım ondanda
28gulzr07 Mlke yaşama gidiyorum canım bende Manavgat’ta yaşıyorum Ertuğrul bey doktorum çok iyi ilgili bi doktor 37+5 iz çok şükür
Esra07 Mlke bende ona gidiyorum 3. Gebeliğim 2. Gebeliğindedir doktorumdu Manavgat çok şanslı böyle bir doktora sahip
kbr-altndl5 incinurarya ben de lara anadolu ya gidiyorum fakat selahattin kumru hocaya gidiyorum diğer doktorları da merak ediyordum. Malum selahattin hoca yoğun acil bir şey olursa diye
28gulzr07 Ozlem_Turan manavgattasın o zaman demi canım bende yaşam hastanesi Ertuğrul beye gidiyorum oda çok iyi 37+5 iz çok şükür
Mlke 28gulzr07 oh maşallah sen sona gelmişsin allahım bizede nasip eder inşallah o günleri 7. Haftadayım ben daha 😊🙏 bende Serikte yaşıyorum
Elbiiiii Burcu0734 medikal parkta mine erdoğan ücreti giriş ücreti neoluyor arkadaşlar ve doğum ücretinide biliyormusumzu