Bilge35
Progstrn iğne yaptı dr, düşük tehlikem varmış. Bire progesyrn hap verdi.
Eve geldim çılgınlar gibi kanıyorum. Parça parça ciğer gibi.
Dr u aradım hemen
Kesenin etrafında kanlar vardı. Ya onlar gidio ya da düşük yapıosun dedi. 6. Haftamdym. Müdahle yapmadan kendinde düşürebilirsin dedi.
Yat dinlen bol su iç dedi.
Ped taktım yattım valla.
Artık Allahtan hayırlısı. Şuan hem sancım var hem kanamam. Yatıyorum 😕
Yaron tekrar kontrole gidicem.
İşte öyle...