İyi akşamlar kızlar. Sat 1mart. Geçen hafta 6+0 da kese göründü. Bugün 7+5 kalp atışı için gittik maalesef görünmedi. Mayıs 2 sine randevu verdi görünmezse kürtaj aç karnına gel dedi çok üzgünüm. Dua edin inşallah o gün kalp atışlarını görürüm inşallah🙏👶