Mervee09 Fulyag canm 24 haftalık olduğuna dair doktordan bi yazı alıp veriyosun 32. Haftaya kadar gecerli oluyo 32 de tekrar gidiyosn çalısabilir yada çalısamaz raporu alıp veriyosun
Hazalperi Fulyag ben yeni ayrıldım canım doktordan rapor alıyorsun kaç haftalık olduğuna dair kuruma veriyorsun direk ayrıldım izne sıkıntı olmadı
Fulyag esrAlp Ben sıkıntı olacağını sanmıyorum illa gününde olmasına gerek yok zaten tatil olduğu için 😊
Keskinoglu Memurlar için kesin dogumnizni 24.hafta olarak netleşti dimi kızlar…eskiden 32.haftaydi ya .2 ay daha verildi diye okumuştum haberlerde ama şimdi bulamıyorum…24.haftaya geldiğinde çalışır raporu falan mı götürmek gerekiyor çalışmak istersek.
Fulyag Keskinoglu 24. Hafta çalışır raporu hakkında bilgim yok ama alan duymadım koronadan dolayı hamile kadınlar direkt izne çıkarılıyor sanırım 32. Haftada tekrar çalışabilir raporu almış bazı arkadaşlar
Fulyag esrAlp Kalktığını sanmıyorum en azından bu sene için bu uygulamanın kalkması bence mümkün değil😌
asliiiiii87 Ardahan91 hastaneye rapor icin onceden basvuruda bulunmak gerekir mi, yoksa muayenede soyledigimizde verirler mi?
Feyzaness asliiiiii87 ben muayeneye gittiğimde aldım canım , hatta doktor kendisi söyledi , hazırladı verdi
Ynr91 Fulyag devam ediyor bende gün sayıyorum biran önce 24. Hafta girmek için ama ben sağlık personeliyim fark etmiyor diye biliyorum