Fulyag Hafta idari izni hala devam ediyor mu? Öğretmenim önümüzdeki hafta 24 olacağım okula bildirmem gerekiyor mu malum yaz tatilindeyiz bu dönemde olanlar nasıl yol izlediniz?
esrAlp Fulyag bende Ağustos’un 17 sinde inşallah 24 olucam devam ediyor diye biliyorum velilerime bu sene başlamıycam dedim inşallah aksilik çıkmaz
Shuezgidn Fulyag bende doktordan 24. Haftada olduguma dair yazı aldım birde dilekçe yazdım ilgili genelge kapsamında idari izinimin baslatılması hususunda diye bir sorun çıkmadı
Fulyag esrAlp peki dilekçe falan mı yazılıyor yoksa sadece haber mi veriyoruz nasıl oluyor biliyor musunuz?
Fulyag Mihribannnn peki dilekçe falan mı yazılıyor yoksa sadece haber mi veriyoruz nasıl oluyor biliyor musunuz?
esrAlp Fulyag arkadaşlar aşağıda cvplamış demek o hafta dr a gitmek gerekiyor rapor alıp kuruma dilekçe ile vermek yeterli
Deryaa0623 Fulyag hastanenizden 24. haftada olduğunuza dair bir yazı alıp dilekçe ile işyerinize veriyorsunuz ben o şekilde yaptım
Damlaa35 Fulyag ben 24.haftamda idareye 24.haftam olduğuna dair kağıt götürdüm doktordan alıp bildirmek gerekiyormuş çünki tatile denk gelmişti zaten ama ne olur ne olmaz diye verdim işleniyormuş sanırım getir dediler
Ardahan91 Ben kullandım şuan 25 haftayım . Devam ediyor . Doktordan /24 hafta olduğuna dair güncel rapor aldım. Müdürüm de onayladı çıktım
asliiiiii87 Ardahan91 hastaneye rapor icin onceden basvuruda bulunmak gerekir mi, yoksa muayenede soyledigimizde verirler mi?
Fulyag Deryaa0623 Herkes bu şekilde yapmış ben de öyle yapayım o zaman bir de randevum 24+6da sıkıntı olmaz sanırım
esrAlp Fulyag aynen ben de seminer başlamadan gitsem 24+5 ken falan sorun olur mu ki çünkü 21 de kontrolüm var ara biraz olsun
Fulyag esrAlp Ben sıkıntı olacağını sanmıyorum illa gününde olmasına gerek yok zaten tatil olduğu için 😊