29+3 üm benim de iştahım yok. Mide bulantım hala devam ediyor. Dün her yediğimi çıkardım boş mideyle daha rahat ediyorum. Sıcaklarda hiç bişey çekilmiyor yiyesim de, yapasım da gelmiyor. Arada bir meyve ve ceviz atıştırmayı düşünüyorum. Vitamin hapımı düzenli alıyorum sadece.