Merhaba guzel anneleer. E banada nasip oldu dogum hikayemi yazmak hep okurdum aglardim duygulanirdim. Icim hem buruk hem neseli karmasik. Biz bugun tam 33 haftamizda dogduk. Ilk gunden bu yana binbir rahatsizlik yatislar derken sag saglim kuzum bu haftaya kadar dayandi. Erken kasilmalar kanamalar derken en son yuksek tansiyon illeti buldu bizi. Kullanilan ilaclara ragmen istedigimiz degerleri hic gormedik. En son kizimin gelisimi yavasladi gobek kalca kemigi derken artik hic kilo almamaya basladi. Bugun yatisim verildi ve spinal sezeryan ile prensesime kavustum. Bebegimin suan sadece solunum skimtisi varmis makinaya baglamadik ama destek ile aliyor tez zamanda toparlayacak dediler. Melegim 15 gun kadar kuvezde kalcak. Hepinizden oncelikle dua istiyorum. Rabbim tum bebeklere saglik ve annelere sabir versin. Ne zormus anne olmak. Nasi guzel bir duyguymus tarif et deseler edemem suan. Ameliyatima gelince cok zor uyustum birsey hissetmedim rahatti. Ama sonrasi beni mahfetti 6 tane serum verdiler rahim kasilsin kanama olmasin icten diye en son aglamaktan helak olmustum cikardilar son serumu suan sadece hafif bir agrim var oda gececk ins. Sutumde az az geliyor sukurler olsun hemen sagdim posetledim sabah vericem kuzuma. Bundan sonra beni zorlu bir yolculuk bekliyo. Melegimle ciktigimix bu yolda cok guzel gunler bizi bekliyor biliyorum. Lutfen tansiyonunuzu gun icnde birkac kez olcun. Ve bize dua edin olurmu. Hepinize saglikli dogumlar diliyorum🌼