Mevoo bebek başı baskı yapıyor olablr agirlasigi için canım benim bu durumu 18. Haftadan beri sürekli o ıslak akintyi yasiyorum. Ama hep süt beyazı akntiyla birlikte oluyor. Her gitmeme bana da suyu iyi diyor. Bı sknti yaşamadm eğer aşırı bı ıslaklık sırılsıklam değilse bence problem değildr. Bide progestan kullandgm için onunda etkisiyle akntm oluyordu hep