Kbrlks Nst de sancılar 50 lerde ama hissetmiyorum açılma yok rahim kısalığı yok sizin de başınıza böyle bişey geldi mi ? Doktor bizi bu sancılarla eve gönderdi çocukların hareketi sancı yapıyor olabilir dedi haftalık takip verdi ?
Sinem_06 Beyzasahin videonuzu izledim valla çatlıycam doğum oldu mu nasılsın beyza çok merak ediyorum sağlıkla gelsin inşAllah paşa 🤗
Kbrlks Beyzasahin doktor ağrı eşiğin fazla olabilir diyor yada benim ikiz olduğu içim nst de aşırı hareketli oda o hareketlerde sancı gibi gözükebilir diyor bakalım me olucak bol bol el rakib diye zikredin inşallah ♥️
Nghnclkk Beyzasahin Beyzacım rabbim yavruna sağlıklı sıhhatli hayırlı bi ömür nasip etsin. İnşallah doğumun güzel geçmiştir kısa zamanda video atmanı bekliyorum 🥰
Mevoo Beyzasahin İnstagramda gördüm doğum olmuş gözünüz aydın canım allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin huzurlu yuvanız daim olsun 🙏🏼
Mevoo Kbrlks kaç haftalıksın canım benimde ikiz gebelik 31. Ve 33. Haftamda 70-80 e varan sancı cıktı ama ben bişey hissetmiyordum hemen çıkıp düşüypdu zaten 31. Haftamda yatısım yapıldı ciğer gelistiricileri vurulduk 33+4 deyız suan 33. Haftada cıkınca doktorum sadece dınlenmemı bol su içmemi söyledi progestan ve magnezyumu sabah aksam almamı söyledi
Kbrlks henüz 27 haftalığız geçen hafta özel hastanede ki Doktorum 2 gün yatış yaptı yine sancı çıkmıştı bu sefer de devlet Hastanesine gittik sancı çıkması normal açılman yok önemli olan açılma olmaması dedi bende evde dinleniyorum. Eğer sancım varsa o açılmayı tetiklemez dimi ? Napiyim sizce daha çok erken çünkü
Nzlgrlngc Kizlar ben de 35 haftalik tek yumurta ikizlerine hamileyim , cocuklar surekli hareket ediyor kasilmalarim arada oluyor ama hic nstye girmedim 😕 doktorum da bir sey demedi sizleri okuyunca panik oldum simdi 😬
Mevoo Nzlgrlngc benım doktorum 28. Haftada nst ye basladı canım doğum için bişey konuştunuz mu toplanma falan oluyor mu karnında zaten normal sancı olsa hissederiz heralde 😏😌 belki önümüzdeki hafta bakar sanada canım bebişlerin iyiyse hiç korkma
Enesh Nzlgrlngc ben de 29 haftamdayım tek yumurta ikizlere arada sertleşiyorlar sizde de oluyor mu???
Nzlgrlngc Mevoo bebisler iyi canim ya kilolalari da iyi Allahima sukur 🙏🏻 Ama nst icin bir sey demedi toplanma oluyor arada evet dogum icin de 37 bitince aliriz dedi beklerlerse simdilik duruyorlar bakalim ama karnim iyice asagiya indi
-Minnaklarin-annesi- Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim 29+2 günlük olduk sancı çıktı nst de ama ben hiç hissetmiyorum zaten sürekli toplanıyolar nstye bağlanınca iyice sinir oldular tekmeyle nst cihazını göbeğinden düşürdüler doktor progestan fitil verdi bide sancı kesmek için nidicard verdi 4 saatte bir içiyorum sancı nst deçok düzensizdi bazen 1 e kadar inip 60a çıkıyodu anlamadım bişey ☹️
Kbrlks -Minnaklarin-annesi- şimdi nasılsınız peki evde misiniz ? Benim açılma kısalma durumu olmadığı için yatırmadılar evde sürekli yatar pozisyondayım ilaçlarımı düzenli kullanıyorum başka bişey yapmıyorum siz napıyorsunuz
-Minnaklarin-annesi- Kbrlks benim de açılmama kısalmam yok çok şükür eve geldim sancı kesici içiyorum 4 saatte bir arada sertleşiyo karnım ama bunu benim bebişler hep yapıyordu ben sancı olarak algılamamıştım 😓
pamuk32 Enesh evet o haftalarda bende oluyordu doktorum kasılma önleyici ilaç yazdı 34+1 im 34+4 de doğumum var
Nzlgrlngc Enesh Evet evet 27. Haftadan beri oluyor benim de , ciger gelistriici erken dogumu onler dedi doktorum toplanma icin de o kadar cok normal dedi canim
Mevoo pamuk32 canım bende 33+3 üm ama 1 haftadır çamaşırımda ıslaklık oluyo idrar mı kaçırıyorum yoksa suyum mu anlamıyorum doktorum sularında sıkı tı yok dedı perşembe gidip tekrar sorucam sendede oluyo mu bu şekilde
Kbrlks -Minnaklarin-annesi- sürekli yatın bende sürekli yatıyorum canınızı sıkmayın rabbim ne derse o olur bol bol dua edelim rabbim yardımcımız olsun