Prensannesiiiii ben de ozel egitimde çalıştım daha once simdi devletteyim. Herkea erken yasta egitimin öneminden bahsetmis zaten. Kres filan degil çocukluğunuza dogru egitimi verebilecek bir kurum ve maddi durumunuz iyiyse ozel hica tutun evinizde ders versin çünkü siz ve cocugunuz sadece okul egitimi ile degil hayatiniz her aninda bir mücadele vereceksiniz ve bence evde özel ders cok daha önemli sizinde surece katılmanız icin. Otizm hayat boyu süren bir farklılık ama hafif otizm belirtisi gosteren ve egitim sonrasi raporu kaldırılan cocuklar var. Yada cok iyi düzeyde başarılı ama otizm tanısı olan cocuklar var. Yogun ve kaliteli egitim aldırın ozellikle bu yasta cok iyi dönüt alırsınız.