Smyy06 Annehissi2510 35. Haftaua girecez ama kızıma isim beğenemedik hala eşimde bende cok kararsısız ve içimize sinmiyor hiçbir isim
manelreif Annehissi2510 Eşimle sevgiliyken karar vermiştik 😊 ikimizin isimlerinin birleşimi olan isimler koyacağız diye. Nasip olursa kız MANEL (osMANELif) erkek REİF ( emRElif) den ortaya karışık yaptık 😁♥️
gokhansevval Annehissi2510 bende 12+1 kızım olursa eşimin annesinin ismi Esra biz yanına birde masal ekleyeceğiz erkek olursa da yağız düşünüyoruz ama erkekte tam karar veremedik daha😂🥰