Annehissi2510 Benim bir ismim hep vardi zaten , cenneteki kizimin ismi Alya ve erkek olursa Eymen Ali Allah nasip ederse tabi😔🤲🏻❤️ (su an 15 haftalik hamileyim) PEKI YA SIZ ?✨🤲🏻❤️
Eda_zafer_1 Annehissi2510 Rabbim sizi cennette buluşturur inşallah meleğinizle🤲🏻♥️bi kızımız olucak ilk gebeliğim lina koycaz ismini Allah nasip ederse Rabbim hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip eylesin.
yigitalpinannesi40 İlk gebeliğim de hamile kalmadan evvel kız da olsa erkekte olsa Deniz koyacağım demiştim ama kalbi durdu 2 aylık iken cennet kuşum oldu. Şimdi tekrar hamileyim 21+1 olduk oğlum olacak Yiğit Alp koyduk ismini sağlıkla gelsin insallah hepimizin yavruları 😇
Annehissi2510 yigitalpinannesi40 Allah inshAllah nasip eder kucagina saglikla hayirlisiyla versin 🙏🏻🤲🏻❤️
Annehissi2510 Eda_zafer_1 Allah razi olsuun inshAllah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin inshAllah🙏🏻❤️🤲🏻
elkakimmon Annehissi2510 canım benim 🌼 rabbim bir daha sevdiklerinin acisiyla sinamasin, yar ve yardımcınız olsun. Benim aklımda isimler var ama önemli olan anlamı olduğu için hala araştırıyorum, kağan, mina, Lina,han şimdilik aklimdakiler
Mhtpctn Annehissi2510 bizde 20.haftadayız evlenmeden önce de kızım olursa adı lina olucak dıyordum allah kısmet ederse linamız gelıyor 🥰❤️
Cansummm Annehissi2510 benim bir prensesim olacak Allah’ın izniyle adı Alisa olacak ama oğlum olsaydı cennetteki meleğimin adı Arden olacaktı🙏🏻 Sağlıkla gelsin evlatlarımız inşalla🙏🏻
MinikKoala Annehissi2510 oğlum olursa hep Ali ismini koymak istedim eşim istemedi ibrahim koyduk ☺️ İkinciye hamileyim oğlum olursa Alparslan, yiğit, zübeyr, muhammet isimlerini istiyorum. Kızım olurdaysa gülce, Asya, şura, cemre isimlerini çok beğeniyorum
rodin123 Annehissi2510 Bende 15 + 3 teyim daha cinsiyetimizi bilmiyoruz öğrenemedik daha bir kızım var onun ismini ben koydum eşim karışmadı sevdide şimdi ikincisine hamileyim erkek olursa deniz kız olursa eşim koysun istedim lisa diyor ama değişmezse lisa koyacağız