Uhhg35- ayy alışmak ne. İlk günden yapışık kardeş gibi geziyoruz🙃 kızımı almaya öğlen 3 te gel dediler. 12 den sonra süt sağma göğsün dolu olsun dediler. Çocuğu da aç bıraktılar galiba. Almaya gittiğimde emzirme eğitimi veriyolar kucağıma alır almaz memeye yapıştı. İlk günden alışıyor hiç merak etmeyin siz süt sağın 2 satte bir azalmasın