15 temmuzda doğum yaptım bebeğim geriden geliyordu karın çevresi 2 hafta kadar küvezde bebeğim sadece bikere yüzünü gördüm kaç kere ağlayarak gittim yoğun bakım kapısına ama asla göstermiyolar o kadar zor ki Allah kimsenin basına vermesin bi sağlık sorunu yok 1890 gram 45 cm doğdu solunumunda bi sıkıntı yok kilosundan dolayı mı vermiyorlar bize acaba kızımı