Busssraaagur Zuzu Rabb'im tez zamanda kavuştursun🙏🏻 23'ncü haftaya da göz açıp kapayıncaya kadar gelmiş olursun zaten☺ zaman su gibi😌
Busssraaagur Naznaz Bizim kız şuan içerde sanıyorum oryantel oynuyor😀 sizde durumlar nasıl hareketlilikte?🙈
Busssraaagur Naznaz Bizim kız şuan içerde sanıyorum oryantel oynuyor😀 sizde durumlar nasıl hareketlilikte?🙈
Naznaz Busssraaagur benim kız da maşallah cok hareketli sabahları yatagı yumrukluyor 😀 şuanda da iki sn durmuyor 😀 hayır korkuyorum uyku düzeni anne karnındaki gibi olur fln diyorlar eger öyleyse benimki gece dörtte bile uyanık 😀
Naznaz Busssraaagur bu arada ne güzel ya mersindesin ne şanslısın beş yıl orada kaldım okul dolayısıyla çook özlüyorum ahh ahh ☺ Neresindesin canım mersinin
Busssraaagur Rahime Allah kucağına almayı nasip etsin tatlım🙏🏻 bende ikinci de kısmet olursa erkek çocuğu hayali kuruyorum😋
Busssraaagur Naznaz Aynı dertten muzdaribim🤦🏻♀️ uykusuz geceler bizi bekler😂 Mersin merkezde sayılırım Karayollarında oturuyorum😌 sen şuan nerede yaşıyorsun?
Rahime Busssraaagur amin inşallah tatlımm cümlemiz hayırlısıyla kucağımıza alırız sağlıkla bebişleri ☺
Busssraaagur baliminannesi06 Evladın her ikisi de ballıdır elbet ama kız çocuğu bir başka oluyor yahu😍 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🌸 isim düşündünüz mü?🤔
Busssraaagur baliminannesi06 Evladın her ikisi de ballıdır elbet ama kız çocuğu bir başka oluyor yahu😍 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🌸 isim düşündünüz mü?🤔