Akbas77- Deletedmom417 Ben hep ağda yaptırıyorum öğrendiğimde 5 haftalıktım doktora gitmeden yaptırıp gitmiştim ne olır olmaz diye suan 35 haftalığım hala yaptırıyorum doktorum bi aorun teşkil etmediğini söyledi 🙏🏻
Mesevda Deletedmom417 yaptırın bmce bi sakıncası yok bn başından berii yaptırıyorum ve her gittigimde dahada azalıyo tüyler bide bn bi gün önc zeytın yag sürüyorum acıyı azaltıyor dha rahat cıkıyor canım
Ayten456 Deletedmom417 35. Haftada yaptırdım suan 37 haftalığım haftaya yine gidicem yani 2 haftada bir yaptırıyorum
Gizemito Bende bekleyeyim burada, açıkcası ben son ay yaptırmak istiyorum ama Allah korusun acil bir durum olursa diye korkmuyo da değilim 🤦🏻♀️
sdadcr Deletedmom417 çok erken yaptırmayın ben yaptırdım 35 ken daha çıkmadı cuma günü doğumum var napıcam bilmiyorum😁
Akbas77- Deletedmom417 Olur canım niye olmasın 36 da gidicem simdi catı muayenesi var gitmeden yaptırıcam
Deletedmom417 Gizemito hareketleri cok az korkuyroum aşırı bel ağrım ve nefes darlığı var bazen adet sancısı gibi sancı o kadar ya senin neler var
Gizemito Deletedmom417 Ya ben hareket olayına çok kafamı takmak istemiyorum takarsam hayat hem bana bebişime zindan olur çünkü🤦🏻♀️ O nedenle sabahları aç karnına hareket ediyor sıpam onu keşfettim bi bunu takip ediyorum bir de ayakları uzatıp oturduğumda hareket ediyor gün içinde bunları takip ediyorum o kadar. Bel ağrım ayakta çok kalırsam oluyor ya da uzun süreli oturursam. Çok nadir adet sancısı gibi böyle 3 4 dakika bunaltıyor beni ama geçiyor.