Camurcu aynen öyle canım benim. Sohbete bi girdim hemen atarlı giderli yazılar,suçluluk duygusu yüklemeye çalışmalar falan. Sizene arkadaşım Kadın insan gibi soru sormuş,insan bazen tanıdıkları ile değil tanımadıkları ile sohbet etmek danışmak ister,oda bunu yapmış,ama hemen dışlanmaya başlamış. Yazık çok yazık. Rencide edenlerin çoğu sigara kullanmayanlar. Kullanıp bıraksınlar da göreyim o zaman. Ama sen gibi ben gibi biz gibi insanlar oldukça hem cinslerimizin morallerini kimse bozamaz.😊