Kızlar merhaba , ben suan 27 haftalıgım ve sureklı boyuyorum bır sıkıntı olmaz demıstı doktor. Ona bakarsınız kımyasal olan cok sey var oje makyaj vs dedı doktor yanı hangı bırını yapmıcaz dıkkat edıcz. Tabı 3 ayı doldurmak onemlı ondan sonra bır sıkıntı olmaz Allahın ıznıyle. Kendını guzel gorebılmek kadar guzel bırsey yok🌼