Cvcvvv ben saçımı açıp boyadığım gün hamile olduğumu öğrendim. Daha 4 haftalıktı,şimdi 23 haftalık oldu saçımı boyuyorum,daha doğrusu eşim yardımcı oluyor o boyuyor,ama herhangi bir zarar konusunda kanıtlanmış birşey yok,hem nasıl mutlu isen öyle yapacaksın. Ona kaldın mı çamaşır suyu kokusuna maruz kalıyoruz,illa ki sigara kokularına maruz kalıyoruz hatta çoğu kullanıyor. O can Allah’a emanet sen gönlünü ferah tut ki o bebişin de mutlu olsun 😊