Deletedmom417 hareket ediyor ise endişe etme derim 3 günün kalmış kontrolüne doktoruna sorarsın. Bu haftalarda önemli olan hareket etmesi benim kızım bile bazen saatte 1-2 defa hareket ettiği oluyor. Uyuyordur annesi belki de☺️Bu haftalarda çok uyurlarmış ama dediğim gibi gene de endişe içindeysen içini rahatlatmak için acile gidebilirsin 🤗