Deletedmom417 canım senin haftanda aynı şeyleri yaşadım. Her gün aklım karnımda yaşıyordum neden hareket etmiyor neden hissetmiyorum diye. Kaç defa acillere gittim kendi doktorumu da aradım. Doktorumun dediği 32. Haftadan sonra biz hareket saymanı isteyeceğiz. 32. Haftaya kadar az da olsa gün içinde hissediyorsan sorun yoktur. Bir düzen beklemiyoruz bu haftalarda önemli olan gün içinde çok minikte olsa hissetmen. 4 şeyden bebeği az hissedersin dedi. Ya bebeğin pozisyonu değişmiştir, ya sen yorgunsundur, ya karnın aç yada bebek uyuyordur. 45 dakikayı bulan uyku süreçleri olabilir dedi. Tatlı birşeyler yiyip mümkünse soluna uzan 2 saatte 8 kıpırtı olursa o gün normal sürece devam et hareket etmezse bir bakmak için hastaneye gelebilirsin dedi.şuan tam 29 haftalığız çok daha iyiyiz artık ☺️ Azıcıkta olsa kıpırtısını hissediyorsan endişe etme canım 🤗bu haftalar böyle geçiyor sanırım.