TAkilicci Ebrarela_1963 vajinanın dış kısmına vuruluyor korkmayın popoya vurulurken ne hissediyorsanız onu hissediyorsunuz
Zeyyno_ Betim o bölgeyi uyuşturup dikiş atıyorlar diye okudum umarım fazla kesi olmaz bnde o knuda tedirgnm henüz var ama doğum şeklimiz belli olana kadar düşünüyor insan
Sndserl Zeyyno_ ikinmayi doğru yapabilen de kesi olmuyo benimle aynı anda doğuma giren bi kadın vardı mesela onda kesi yoktu ama ben beceremedim bide gücüm kalmamıştı doktorum yırtılma olursa iyileşme süreci geç oluyo ve seni zorlar demişti o yüzden kesi yapmıştı
rose90 Betim canım uyuşturma olmuyor ama zaten hissedilmiyor çünkü orası uyuşmuş oluyor ayrıca epizyo zorunlu birşey değil doktorun kabiliyeti ve sizin yapınızla alakalı perine masajı yaparak doğum da doktor yada ebe kesi yapmadan bebeği alabilir
Sndserl 1994ozg benim iğne de falan problemim olmadı da en kötüsü açılma var mı diye sürekli gelip kontrol ediyorlar ya ona çok sinir olmuştum 😩
1994ozg Sndserl evet daha önce ölü bi doğumum olmuştu haftası küçük diye kesi falan olmadı ama o açılma kontrolü vs yıpratmıştı gerçekten beni
Babymommm Betim o an iğne vuruyorlar uyuşmasını beklemiyorlar ama doğum esnasında siz hiç ağrı hissetmiyorsunuz
Elifyasminhazal Betim annem anlatıyordu da uyusturuyorlarmis ama hissediyormussun bilmiyorum belkide annemde öyle olmuştur