Papatyam06 Betim zaten doğum esnasında o kesiyi hissetmiyorsun bile, bebek çıktıkdan sonra dikişde kolay plesantanın çıkışıda,dikişi sadece ipleri çekiştirdiğini hissetmiştim.
KubraSS- Betim yok yine şükür kolaydı ilk olduğu için anlamıyorsun bilmiyorsun bı şekilde doğuyor şimdi ise doğsun diom hayriyla biran önce nasıl olsa bı şekilde cikicak . Bazilarida bilmiyor bile sancı ne kesi ne kişiden kişiye değişiyor yapı meselesi
Merve8494 Betim kesi attığını hissetmemiştim ben doğum arasında sordum bile ebeye kestin mi diye çoktan kestim demişti ama hiç bi uyuşturma yapmadan dikmişti beni ipin geçişini bile hissediyordum doğumda o kadar acıdan uyusmusumki hissetmedim o kadar acısını
EliffCandan Betim canım ben epiduralsiz normal doğum yaptım kesi atıldı ama hiç duymadım herhangi bişey vurdular mı bilmiyorum ama hiç bişey duymadım
Ayseozerckr Ebrarela_1963 kesi atılacak kısma vajina girişine zaten iç dokuları uyuşturmaya gerek yok o kısımlarda acı hissi olmaz
Fatmanurkor94 Betim catala oturdugum an ıgneyı vurdu sonrasında dogum oldu dıkıs atılıyorken sordum yırtılmamı oldu diye sag tarafımdan kesi atmıslar 5 dıkısın var dedı sadcee hıc bırını hısstmedım ıgnenın etkısı gecene kadar
Sndserl Betim canım doktorum beni çatala çıkardıktan sonra bi kaç ikinma da beceremedim ikinmayi yırtılma olacak kesi aticam dedi sonra bi iğne vurdu ondan sonra kesmiş dikmiş ben hiç bisey hissetmedim benim de 4 tane dikisim vardı uyuşturuyo orayı hissetmiyorsun yani
Sndserl 1994ozg acmiyo korkma çünkü zaten sanciyla uğraşıyorsun o ara benim canım çok kıymetlidir ve ben kan alırken bile fena oluyorum iğneyi girerken hissettim sonra his kaybı oldu anlamadım zaten
1994ozg Sndserl benimde tersine pek kıymetli değildir ama vajina kesme biçme iğne parmak diyince fenalık geçiriyorum 😂 inşallah ben de hissetmem gerisinden hiç korkmuyorum ya
Sndserl 1994ozg benim iğne de falan problemim olmadı da en kötüsü açılma var mı diye sürekli gelip kontrol ediyorlar ya ona çok sinir olmuştum 😩
TAkilicci Ebrarela_1963 vajinanın dış kısmına vuruluyor korkmayın popoya vurulurken ne hissediyorsanız onu hissediyorsunuz