Kızlar hamilelik belirtileriniz nelerdi merak ediyorum bende 3 yıllık evliyim ilk defa bu ay değişik hislerim var hep umutsuzdum bu zamana kadar nedense içimde bir his hamileyim diyor 27 sinde ilk adet günüm hemde eşimin doğum günü keşke inşallah haileyimdir en güzel haberi veriirm eşime ❣️❣️ sizdende duymak istiyorum belirtileri