Kapalikutu Tugbabayir ben doktora sormuştum istemsizce uykuda geriniyorum ve buna uyanıyorum bi sakıncası olur mu diye olmaz demişti ☺️
RuzgarsMommy Kızlar kordon.öyle bbi gerrinmeyle kopar mi allaskina Merks etmeyin içerisi onun için en güvenli yer 36 haftadir gerindim de yükseğe uzandığım da oldu Hatta gecende yuz üstü yolda düştüm Cok şükür bişey olmadi Evham yapmayın
Tugbabayir RuzgarsMommy ciddi misin Allah korumuş seni dikkat et🙏 keşke ben de rahat bir hamilelik geçirebilseydim.Her seyi kafaya takıyorum.bir sey olacak diye ödüm kopuyor😕
RuzgarsMommy Bacağınıza kramp girer sadece cok sert açmayın 😁 Bi süre sonra otomatik akliniza geliyor gerinemiyorsunuz zatsn bacak kitlenmesin diye
Eee1 Tugbabayir Bende öyleyim canimm bacaklarimi geriyorum.Zarari olacagini sanmiyorum. Ama tabi doktora danismakta fayda var
Umutluuu Tugbabayir bende sabah gerinirken dikkat ediyorum canım. Kollarımı ayrı bacaklarımı ayrı geriyorum.
Umutluuu Tugbabayir öyle mi iyi bari canım. Bazen unutup gerinirken panik yapıp toparlanıyodum. Rahat edelim o zaman ☺️
Ebrulig Tugbabayir ben ilk haftalarda çok yapıyordum. Bırakmak istedikçe daha fazla oluyordu. Doktoruma sordum, gerinmek istiyorsan gerin canım bir şey olmaz dedi kendiliğinden bıraktım😅