1prensesgeliyor duyarsın Allah’ın izni ile ben ilk duyduğumda 6+2 idi hıçkıra hıçkıra ağladım sonra 7+3 te gene duyduk ama sürekli dinlemek zararlıymış bebeğe ısı ve Işın gönderiliyormuş doktor bir kaç saniye dinleyip kapattı daha da dinletmem dedi ama insan sürekli duymak istiyor video kaydetmeyi unutmayın ❤️ Rica edin doktordan