Melisaasilem Rehile 7+5 olduk şimdi biz duyduk kalp atışını şimdi 5 hafta sonra cinsiyet için gidicez ❤️❤️ Rabbim herkese nasip etsin
Rehile Bebislerimiz İnşallah darısı bana 🙈🙈 6 7 haftada Belirtileriniz nelerdi Ben azcək tedirgin ve korkuyorum Sağ Salim kucağınıza alın İnşallah
Bebislerimiz Rehile şükür kusmam olmadı hic sabah kalkinca midem bulanıyordu ama oda geçiyordu. Kokulara karşı aşırı hassasiyetim başlamıştı benim midemi bulandırıyordu kokular. Sizin nasıl geçiyor 😇
Rehile Bebislerimiz Çok rahat sanki hamile değilim gibi 😶 Sadece Aşırı uyku var 10 da uyuyorum akşam sbhda Bel ağrısına uyanıyorum Sadece İlk haftalar Aşırı bel ağrısı yaşadm Bide dün Sanki karnımı incitmişim gibi ağrım oldu az az Oda geçti
Bebislerimiz Ben hala erkenden uyuyorum 😇 insallah sahlikla kucagimiza aliriz bebislerimizi bizde doğum hikayemizi yazarız buraya 😇
Rehile Bebislerimiz İnşallah 💕💕Her anı heyecanlı Günner geçmiyo Bide Aksine Hep Olumsuz şeyle rçəkıyo önümee 😣
Bebislerimiz Rehile evet gunler gecmiyor gercekten daha yolun basındayız 💙 bu donem kendini kasma hele ilk zamanlar cok önemli hic birsey kafana takma
Rehile Bebislerimiz Çalışıyorum ama malesef elde değil İlk gebeliğinizmi sizinde? Benim ilk ve bundan 1ay önce kimyasalda geçirdim Ve bide 2sene sonra oldu Bir az ondan qaliba
Bebislerimiz Rehile bende çalışıyorum ama evden inan ilk gebeligimde kimyasal dusuk yasadim hastaneye kan vermeye giderken bile korkuyla gittim sürekli dua ettim bildigim butun dualari okudum insallah guzel haberleri sende alırsın
Rehile Bebislerimiz evet canm zor dr giderkendi o stres Off Allah her kese Sağlıklı qebelikler yaşatsın Sizde sağ salim alın kucağınıza
Ates2020 Rehile doğru söylüyorsun şu ortamda her yet riskli özellikle hastaneler ne kadar geç gidersek o kadar iyidir diyorum