Aylaninannesi Kader13 hafta sonu gelmemek için yaptıgını düşünüyoruz, hiç böyle yapacagı aklıma gelmemişti son dk da doktor değişikliği yapma imkanımız yok maalesef 😕😕😕
Kader13 Aylaninannesi büyük ihtimal öyle keyfi bi durum bencede kendini nasıl hissediyorsun tanıdık başka bi doktor varsa bul git canım sanki bedava bakıyolar dogurtturuyolar sinirim bozuldu yeminle
Aylaninannesi Kader13 iyiyim canım benim dünden daha şiddetli değil sancılarım olsaydı yatış yapın diye gidecektim.
DeReNAsYa Aylaninannesi merhba bisey sormak istiyorum kasılma dedginiz olay kasıklarda yada rahimde ara ara olan agrimi yoksa bebegin bi 1 dk faln toplanmasimi 38 haftaligim dunden beri bi yere toplanip kaliyo ama agrim falan yok simdlik nasil anlicam
Aylaninannesi DeReNAsYa evet canım rahim kasılıyor 1 dk boyunca buna ağrı eşlik edebilir etmeyedebilir, kişiden kişiye değişiyor.
Baharbal Aylaninannesi benimde akşam belimden sancılar 1 saat sürüyor 20 dakika geçiyor sonra tekrar başlıyor 1 saat sürüyordu geceb3 gibi geçti bugün öğlenden beri yine aynısını yasiyorum kızımda suni sancı ile doğum yaptım doğum sancısı nasıl geliyor bilmiyorum 😥
Aylaninannesi Baharbal bebek kanala girmeye çalısınca bel ağrıları oluyor canım doğum ağrısı belden giriyor ama tamamen rahmin kasılıyor olduğu zaman anlayacaksın
_Mrv_ Aylaninannesi valla ben de doğcak diye heyecan yaptim duşa falan girdim.. bi rahatlattı bi rahatlattı ağrı mağrı kalmadı 🤣🤣🤣 bekliyoruz bakalım hayırlısı
Zeyneptoprak Aylaninannesi o ne biçim cevap öyle ya değişik bi doktormuş Allah sabır versin canım sana tez vakitte sağlıkla al kucağına iş ebede oluyo genelde zaten inşallah iyisi denk gelir doktor bebek çıkarken geliyo sadece