Ecenaz345 Ummugulsum123 Aynen oyle cnm 12 kilo normal fazlasi zarar dgumdam snra kalmyo ama faxlasni alrsan klblr
Gzmsydr Ummugulsum123 31+2deyim 6 -6.5 kilo arasinda gidip geliyorum ama bu haftadan sonra hızlı alırım artik
zepbjk Ummugulsum123 Tam zaten çok kilo almışken hamile kalanlar kervanı gibiyiz 😂 bende çok kilo aldığım bi an tesadüfen hamile olduğumu öğrendim 71 le başladım bakalım kaçla gideceğiz 🙈 fırsatın varsa düzenli yürüyüş yap ve bol su içmeyi ihmal etme bu ikisi düzenli giderse kurtarırız yoksa bnde aç durmaya dayanamıyorum
Ates2020 Gulerdem ne kullandınız bende ilk gebeliğimde decavit kullandım 4 kilo aldım bir ayın içinde
Gulerdem Ates2020 önce devid3 ve dacavitti işte canım ama benim doktorum ben zaten kilo almanı istiyorum en az 15 kilo alman gerekiyo demişti, ben ısrarla değiştir çok kilo almak istemiyorum dedim oda bi Decaviti değiştirip Gynoferon verdi onun yerine
ipek-smr Ummugulsum123 gündüzleri bence de yapılması güzel olmuyor o güneş direk yüze ve cilde temas ettiği için hamilelikte leke de yapıyor güneş kremi sürsen bile ama akşam öyle bi dert olmuyor en azından serin rahat
Simya Ummugulsum123 doktorunuxla görüşmeliisniz, eğer kilo takibinizi yapıyorsa buna göre bir beslenme önerisinde bulunur yads diyetisyene yönlendirir. En güzeli doktor kontrolünde kilo almak hem bebeginizin gelişimi hemde sizin psikolojiniz icin 🌸🌸
Seymaogz Sibelselim tabiki her gebelik bir değil diyorlar ya sağlıklı olunda bebeginiz de sizde verilir o kilolar 😊
Gulerdem Ates2020 kilo aldırmıyor ama doktoruna danış sen yinede kuzum sana göre mi değil mi bilemeyiz🤷
MinikKoala Ummugulsum123 kesinlikle tuzsuz beslen hamurişi yeme kızartma vs bırak geç saatlerde şekerli meyveler yeme bol yoğurt tüket bol su iç avut cubur yemeeee 😀birde hergün 1 saat yürüyüş
Ummugulsum123 MinikKoala insallah canim valla acikinca elime geceni yiyordum iki gundur dikkat etmeye calisiyorum halsizlik cok oluyo tabi
Ates2020 Ummugulsum123 YouTube den yaz Leslie diye bir kadın var onun egzersizleri var. Ben 3 aydır düzenli spor yapıyordum bırakmadım hala da devam ediyorum. Tavsiye ederim