Ummugulsum123 ben 27 hafta da 12 kilo aldım . Dışardan gören hiç kilo almamışsın sadece göbeğin şişmiş dese de Doktorum dur dedi . Şimdi 31. Haftama giricem bu ay hiç kilo almadım. Dikkatli yediğim için . Dikkatli derken arada kaçamak hamburger de yedim , lahmacunda . Ama olabildiğince dikkat etmeye çalıştım. Tatlıyı çok aza indirdim. En önemlisi Beyaz ekmek ve hamur işini yok kadar az yedim .