alininannesiiiii bende kullanıyorum 6.haftamda adet olmuşum gibi kanamam oldu ilk hamilelik bişey bildiğim yok çok korktum progestan verdi günde 2 kullanıyorum 200mg sarhoş oluyorsun 🤷🏼♀️ Fitil olarakta kullandım İçtikten sonra 1 saat yatıyorum ama wc gittiğimde komple dışarıya atılıyordu ağızdan devam ettim bünyem alıştı sanırım artık bi etkisini göremiyorum. Sağlıkla geçsin Hamileliğiniz 🙂