alininannesiiiii sherlock_anne yaa Allah korusun evde tek başımayım bütün gün inşallah öyle bişey olmaz sizde 100mg mi kullanmıştınız
alininannesiiiii Hanifee1273 teşekkür ederim doktor bayramdan sonra gel demişti ozamana kadar kullanalım geçer inşallah geçmezse öyle yaparız
alininannesiiiii hifaninannesii inşallah benimde kanamam geçer yan etkileri çok ağır çünkü sürekli uyuyorum
Elif_sn alininannesiiiii bende de olmuştu kanama canım fitil olarak kullanınca daha iyi oluyor bide beslenme dikkat et tok karna kullan ilacı
alininannesiiiii Elif_sn evet tok karınla yazıyor zaten öyle kullanıyorum bidaha ki randevum 15 gün sonra ozaman gittiğim de muhakak söylicem inşallah ozamana kadar geçer siz kaç aya kadar kullandınız
Gocmnn alininannesiiiii ben fitil kullanıyorum bir yan etkisi olmadı. Ama oral yoldan yan etkisi cok oluyormuş istersen bir sonraki kontrolünde doktoruna söyle böyle rahatsız oldugunu fitil olarak değiştirebilir
Elif_sn alininannesiiiii ben hala kullanıyorum canım 15 haftalığım ilk gebeliğim kürtaj olmuştu kanamam olmuyor ama önlem amaçlı veriyor Sanırım doktorum
Aybuke17 alininannesiiiii bende günde iki kere kullanıyorum ve hapı içtikten yarım saat sonra baş dönmesi ve aşırı uyku yapıyor
Aybuke17 alininannesiiiii evet 12 haftalığım kahverengi kanamam oldu doktora gittim sorun yok dedi kanama alanı görmedi ama tedbir amaçlı ilacı verdi.
Mmunvvr alininannesiiiii ağızdan alınca öyle yapıyo ben iki aydan fazladir kullaniyorum ama fitil olarak kullaniyorum yan etkileri olmuyor doktorum alttan fitil olarak kullan dedi
alininannesiiiii Mmunvvr bende birdahaki randevumda ondan isterim çok sersem yapıyo çünkü beni hiç bi iş yapamıyorum hala daha kanamamda var inşallah geçer sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏
alininannesiiiii sherlock_anne sizinki daha yüksekmiş ben saat aralığına çok dikkat etmiyorum sabah öğlen akşam yemekten sonra içiyorum sizin ne kadarlık bebişiniz
alininannesiiiii Aybuke17 anladım teşekkür ederim bilgiler için inşallah sağlıcakla kucağımaza alırız bebişlerimizi🙏
sherlock_anne alininannesiiiii ben sağlıkla kucağıma aldım ☺️ 2018 kasım ile 2019 şubat arasında kullandım geçen yıl 26 haziranda çiçek kızım doğdu şimdi tekrar 9 haftalık hamileyim ☺️☺️
Mmunvvr alininannesiiiii hic kalkmayin lavabo dışında ayaklarinizin altina yastik birakip yüksek tutun inşallah gecer cok gecmis olsun.. benim 12 haftalikken birden bire kanamam oldu o gündendir kullaniyorum bi ay hic iş yapmadim halada dikkat ediyorum