Cansuzeynep kullanmaya basladıktan sonra hıc kusmadım kesınlıkle eskı halıme gore ıyıyım mutfaga bıle gıremıyordum 🙄 o surecte 5 kılo verdım suan en azından az da olsa bıseler yıyebılıyorum doktorunla gorus ıstersen bana 10. Haftadan once vermedı ama herkes kullanıyor bır sakıncası oldugunu sanmıyorum 3 hafta işkence gibiydi😞 tabi yeterki sağlıklı olsunlar bunlar da gecer dıyoruz🤲