Haklısınız, bende böyle beklenti içerisine giriyorum ama benim doktorum da ben bir şey söylemeden gayet normal alel acele yapıyor işini çıkıyor yazıyor vitaminleri tamam. 1 ayda 1 kontrole gidiyorum 2 hafta önce gittim bebeğin ultrason fotosunu yanlış basmış istedim kadından ay şuan içeride hasta var aman zaten daha küçük bidaha geldiğinde alırsın boşver diye geçiştirdi. Bende ordan burdan destek alarak bilgileniyorum. Benimde özel hastane insanlar deli gibi para veriyor ama baya rutin sallanmayan tavırlar. Üzücü