aysegulkaya Tamda aynı postu açmayı düşünüyordum 😊 işe başlayacağım için mutsuzum bebeğimle çok ilgilenemeyeceğim için birde bana en çok ihtiyacı olduğu zamanlar tabi 😏 elektrikli süt sağma makinesi ve bolca süt saklama kapları aldım sağıp sağıp buzluğa atmayı düşünüyorum eğer sütüm olmazsada hipp combiotic mamayla devam ederiz gibi duruyor