Taze-anne50 Cerenssn en güzeli doğal haline birakman sen belkide çok rahat kalkcaksin doğumdan hic belli olmuyor herkesin dogumu farklı doktoruna güven onun dediğini yap yeter
Cerenssn Taze-anne50 etrafimdaki herkez sezaryeni önerdi normal yapan herkes ozellikle bende sezaryene karar verdim umarim bu kararimdan da pişman olmam canim
Taze-anne50 Hkose_972 benimde kaynanam yanimda beraber yaşıyoruz beş altı gün yemek yaptı benle anneme sonra lafını yaptı zoruna gitmiş bi yemek yapmak bi daha tobede onun yaptığı hic biseyi yemem😒
Taze-anne50 Cerenssn tercih senin canım sen bilirsin hakkin da hayırlısı olsun sağlıcakla kucağına alırsın insallah