Canım bende 3800 le normal doğum yaptım ama doğum çok hızlı oldu ama çok zor oldu kesigim çok fazla dikisim falan ve bugün 50 gün oldu doğum yapalı ama benim dikişlerim hala iyileşmedi. Doktora gittim dikişlerinde enfeksiyon yok ama dikişler şişmiş dedi hala otururken ağrıyor doğum travmasını atlatamadım daha