Kızlar 38+4 üm dün hafif sancılarım vardı sabah 4-5 den beridir sancılarım var ve arttı ama okdr aşırı şiddetli değil hafifte değil normal 15 dk da bir oluyor suyum nişanım da gelmedi doktora gitmek istemiyorum yalancı sancıdır dedim şuana kadar yalancı sancılarım hep oldu ama karnım sertleşirdi ve de günde bir iki defa tek olurdu sadece bugün bildiğin hiç sancılarım dinmedi hafifleyip duruyor sonra bidaha başlıyor ve ilk defa böyle sancılarım oldu dün hafifti bugün arttı daha da nasıl arttırabilirim önerebileceğiniz bişey var mı birde sancım geldiğinde uzanıyorum sağ yapıyorum sol yapıyorum geçmiyor ayağa kalktm geçmedi su içtm geçmedi sonra kendiliğinden geçiyor tekrar başlıyor halbuki diğer yalancı sancıda hemen geçiyordu bişeyler yapsam lütfen yardımcı olur musunuz nasıl çoğaltabilirm çarşamba günü nst de sancım çıkmıştı zaten ama hafif demişti doktor