Kalben3434 Merhaba anneler 23 temmuzda sezaryenle doğum yapicam iki gündür karnim çok sert aşırı şekilde ve bebek vi tarafsa toplaniyo normal mi bu 38 haftaligim hareket edemiyorum
Ayb-izmir Kalben3434 ben de önünüzde hafta sezeryana alıncam ben de hem toplanma hem bel ağrısı var geçmiyorda haftasonu doğmasın diye bekliyorum normal diyorlar eğer 5-6 dk da bir ağrı ve toplanma sertleşme olursa doğum yaklaşıyormuş suyun gelirse haber ver dedi doktor bana
Arzumm06 Normal canim, dogum yaklasinca oyle oluyormus genelde, bende 39+2 yim bebis surekli soluna toplaniyor
Minikannesi00 Canım tarihimiz aynı bende 23 te olucam ,38 haftalığım . Benim bebişte sertleşiyor ,geriyor kendini
Minikannesi00 Kalben3434 erkek canım benim ,senin cinsiyet ne ? Planlı sezaryen ama kendi isteğimle değil canım ya doktor tavsiyesi
Kalben3434 Minikannesi00 benimki de erkek canım benim sağlıkla kucagimiza alalım inşallah allahın izniyle
Minikannesi00 Kalben3434 valla ameliyatı hissetmekten korkuyorum ,belime yapılcak epiduralden korkuyorum ,korkmaz olur muyum canım ,kesin elim ayağım titricek
Kalben3434 Minikannesi00 ay ben de en cok epiduralden korkuyorum kan beige beni tutuyor en iyisi sakilestirici igne istemek
Minikannesi00 Kalben3434 canım herkes epidural için acıtmıyor demiş bence kasmaya gerek yok, zaten kan göreceğimiz bişey de yok . Benim nabzım yüksek zaten ondan dolayı normali önermedi doktorum. Sakinleştiriciyi yaparlar diye düşünüyorum biz istemeden
Kalben3434 Minikannesi00 ay inşallah canım benim benim de kalbimde kacirma var selametle alalım yavrularimizi ♥️♥️🙏🙏